Prisregn over Knauf Insulation
Erhverv | Af Kristian Troelsen |
Knauf Insulation fortsætter med at vinde prestigefyldte priser. For nylig blev Knauf Insulation valgt som 'Supplier of the Year' i Builders' Merchants Awards.
Knauf Insulation er valgt som Supplier of the Year af engelske Builders' Merchants Awards, der ifølge Knauf er den engelske byggebranches parallel til Oscaruddelingen. Juryen gennemgik især leverandørernes satsninger på forskning, relationer, tekniske og kommercielle innovationer samt strategisk markedsføring, som giver konkurrencefordele for byggebranchen. Det oplyser Knauf i en pressemeddelelse.
Lydia Sharples, kommunikationschef for Knauf Insulation i Nordeuropa, deltog i gallaen, der fandt sted på Lancaster Hotel i London.
Vi er overbevist om, at stærke relationer til vores kunder er nøglen til succes, både for os og branchen som helhed.
Lydia Sharples
Kommunikationschef, Knauf Insulation
- Vi er overbevist om, at stærke relationer til vores kunder er nøglen til succes, både for os og branchen som helhed. Denne pris er et bevis på, at vores hårde arbejde med engagerede medarbejdere bliver værdsat, siger hun og fortsætter:
- Det er utroligt vigtigt, at vi som leverandør fortsætter med at give gode pakketilbud til byggemarkeder og deres kunder, såvel store som små.
Prisen var den anden på kort tid for Knauf Insulation i Storbritannien. Ved uddelingen af Green Deal and ECO Awards 2015 i Manchester vandt Knauf Insulation også prisen 'Supplier of the Year'. Motiveringen var, at Knauf Insulation ikke kun giver sine kunder en enestående service, men også bidrager positivt til miljøet og lokalsamfundet.
Sidste efterår var Knauf Insulation også nomineret i klassen 'Best Use of Private Cloud 2015', da BIMobject Awards blev uddelt i Milano.