Dagens Byggeri
Dagens Byggeri
    • Håndværk
    • Kontakt
    • Om Dagens Byggeri
    • Nyhedsbrev arkiv
    • Medieguide
    • Sponseret
  • Byggeri & Arkitektur
  • Energi & Renovering
  • Erhverv & politik
  • Anlæg
  • Håndværk
Dagens Byggeri
  • Byggeri & Arkitektur
  • Energi & Renovering
  • Erhverv & politik
  • Anlæg
  • Håndværk
  • Kontakt
  • Om Dagens Byggeri
  • Nyhedsbrev arkiv
  • Medieguide
  • Annoncørbetalt indhold
  • Sponseret

Send dit tip til redaktionen!

Felter markeret med * er påkrævede felter.

Martins idé tæmmer coronatravlheden

Håndværk | Af hal | 25. maj. 2021 KL. 14:10

Man digitaliserer sine arbejdsgange, og man opnår derved en strømlinet, professionel administration lige fra opgavestyring til kommunikation med kunderne, forklarer Martin Lundqvist. Pressefoto.
116033_1
  • 116033_1

Martin Lundqvist har fået idéen til programmet ServiceStyring, der giver overblik og professionelle arbejdsgange for især håndværksvirksomheder.

Håndværkerne har rygende travlt for tiden, og det er vigtigt, at der kommer styr på det administrative, før det løber løbsk. Derfor anbefaler Martin Lundqvist, der har skabt planlægningssystemet ServiceStyring, at håndværksvirksomhederne overvejer at digitalisere deres administrative opgaver.

- Det er jo gerne inden gulvet begynder at brænde under en, at man skal have styr på sine ting. Men typisk rykker mange først på det, når det er blevet varmt under en, og så er det, det kan blive svært at samle de administrative ting op igen, siger Martin Lundqvist.

Skaber mere professionelt udtryk

Med ServiceStyring får håndværkerne overskud til at have travlt, fordi de ikke behøver bruge lang tid på administrative opgaver, som ofte er dem, der tager tid fra det, man er god til som håndværker.

- Man digitaliserer sine arbejdsgange, og man opnår derved en strømlinet, professionel administration lige fra opgavestyring til kommunikation med kunderne. Det kan både medarbejderne men også kunderne mærke, forklarer Martin Lundqvist.

Samtidig bliver det lettere at håndtere, forklarer han:

- Det letter både for medarbejderne, der for eksempel kan dokumentere på farten, og det letter også for lederne, der får overblikket ét sted. Samtidig er det nemt for nye medarbejdere at gennemskue arbejdsgangene, fordi de indeholder kontrolskemaer og kan klares med enkelte klik, siger Martin Lundqvist.

Dokumenterer Iso-certificeringer ét sted

Man kan skræddersy ServiceStyring med forskellige features, så det passer til hver enkelt virksomheds behov. En af de egenskaber, som Martin Lundqvist forudser systemet især vil lette for virksomhederne, er Iso-certificeringer, som ServiceStyring klarer digitalt.

- Man kan nemt og sikkert dokumentere, at man lever op til de standarder, som Iso-certificeringer kræver, gennem ServiceStyring. Man dokumenterer og kontrollerer det hele ét sted og med få handlinger. Det er meget let at håndtere på den måde, forklarer Martin Lundqvist.

Del artiklen:

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Send til en ven
  • Udskriv

Tip os, hvis du har en god historie

Klik her
Klik her

Lignende artikler

  • Digitaliserede håndværkere rykker
  • Drive-in depotrum klar til afgang
  • Vvs'ere får lettere ved at dimensionere rør
  • Danske arkitekter forvandler tysk trykkeri og avis-lokaler
  • Albertslund får ny bydel
Se flere

Sponserede artikler

  • Nyt badeværelse sparer vand med Mars-teknologi
  • Nyt på markedet: Mere sikre og effektive byggepladser
  • Ny sort tagrende til moderne byggeri
  • Badekabiner med lavt klimaaftryk til grønne byggerier fra DKbad
  • Vil gøre bæredygtighed transparent
Se flere

Tilmeld nyhedsbrev

Modtag vores aktuelle branche­nyheder i din indbakke fem gange om ugen - mandag til fredag

Annoncér i nyhedsbrevet

Tilmeld nyhedsbrev

Modtag vores aktuelle branche­nyheder i din indbakke fem gange om ugen - mandag til fredag

Annoncér i nyhedsbrevet

Dagens mest læste

  • Kommunalt koks: Flere hundredtusinder tons råstoffer kan gå tabt
  • JFP-direktør bliver ny administrerende hos Roust Element
  • Fasadgruppen i sit 7. danske opkøb
  • Fra 356 til 1.024 kr. i timen - store kommunale forskelle på byggesagsgebyrer
  • Link kåres til 'Bedste bæredygtige firma i verden'
  • Sláinte! Danskere vinder whiskydestilleri i Skotland
  • Giver 90 mio. til byggeriet af et verdensførende center for stor-robotter
  • Brug af træ vokser markant i byggeriet
  • Danske ingeniører triller rekordmange kroner i kassen
Læs alle artikler

Tilmeld nyhedsbrev

Modtag vores aktuelle branche­nyheder i din indbakke fem gange om ugen - mandag til fredag

Annoncér i nyhedsbrevet

Til toppen

Dagens byggeri sikrer den bredeste dækning af den samlede bygge- og anlægssektor

Dagens Byggeri

Kontakt

Dagens Byggeri
- en del af Byggefakta A/S
Stationsparken 25, 2. sal
2600 Glostrup
ISSN: 2445-5016
CVR: 30697812
+45 4445 6000

Redaktion

Kontakt os endelig
hvis du har en god historie,
nyhed eller pressemeddelelse.


+45 4445 6000
redaktion@dagensbyggeri.dk

Annoncering

Du kan læse mere om
annoncering i Dagens Byggeri
i Medieguiden.


+45 2380 8501
mikkel.saabye@byggefakta.dk

Support

Man-torsdag9:00 - 16:30
Fredag9:00 - 15:00
Har du problemer med sitet
eller brug for anden hjælp?

+45 4445 6000
dagensbyggeri@byggefakta.dk

Copyright © 2013-2021 Dagens byggeri - en del af Byggefakta A/S.
Læs vores behandling af personoplysninger og vilkår for brug.

Få nyhederne først

Vær på forkant med de mest aktuelle nyheder alle ugens dage. Tilmeld dig nyhedsbrevet og modtag en nyhedsoversigt fem gange om ugen - mandag til fredag - ganske gratis.


  • Facebook