Pavillionleverandør flytter til Greve
Erhverv | Af Anders Melchiorsen |
Cramo Adapteo er kommet på plads i nyt domicil med lager og kontor i Greve.
Med kontor og lager samlet i nyt domicil og altid 300 moduler klar til levering og styrket kunderådgivning vil Cramo Adapteo fordoble omsætningen de næste tre år. Det skriver virksomheden i en pressemeddelelse.
Virksomhedens nye kontorbygning er ikke helt almindelig, den er nemlig opbygget af virksomhedens egne pavillonmoduler.
Cramo Adapteo samler alle aktiviteter på Sjælland på en 15.000 m2 stor grund, centralt beliggende tæt ved motorvejen. I Randers råder pavillonudlejeren over en tilsvarende grund med lager og servicerer kunderne i vest.
-Med flytningen til Greve udvider vi kapaciteten med 50 procent, som er en del af vores vækststrategi om i 2020 at fordoble omsætningen, siger Mads Blom, administrerende direktør, Cramo Adapteo og fortsætter:
-I løbet af de seneste år er der sket meget. Vi overtog Just Gruppens pavillondel og fik et bredere udvalg af løsninger, og vi har solgt maskinudlejning fra. Tilbage er et fokuseret Cramo Adapteo, som er klædt på til at rådgive og servicere pavillonkunderne.
Mads Blom fortæller, at virksomheden med flytningen står bedre rustet til at sætte tempo på udrulningen af den strategi, som blev vedtaget sidste år.
-Strategien er, at vi i endnu højere grad skal være med til at forme udviklingen. Nye digitale værktøjer vil forbedre vores kunders oplevelse og et bredt udvalg af pavilloner matcher deres behov, uanset om det er institutioner, skoler, beboelse, kontorer eller håndværkercamps, siger han.
Fokus på kundens behov
Cramo Adapteos mål er til enhver tid at hjælpe kunden til den optimale løsning.
-I mødet med kunden bevæger vi os i højere og højere grad fra en leverandørrolle til en partner- og rådgiverrolle, fortæller Mads Blom og fortsætter:
-Ofte bliver kunden præsenteret for det leverandøren har på lager. Modulerne får så at sige lov til at bestemme løsningen. Vi gør noget andet. Vores specialister tager en dialog om kundens behov for funktioner og plads. Vi afklarer, hvad rummet skal anvendes til, og på den måde også hvordan en konkret løsning skal optimeres og udformes.
I den forbindelse peger Mads Blom på, at medarbejdernes store praktiske viden kommer i spil og vil forbedre kundens oplevelse og behovsdækning.
Med et nyt digitalt program, Cramo Draw kan kunderne selv tegne og undersøge, hvordan deres behov bedst kan løses.
Mads Blom fortæller, at et servicemål er altid at have mindst 300 pavillonmoduler på lager, så kunder med kort varsel kan få dækket deres behov for enhver type moduler.
-Derudover ønsker vi at tilbyde totalleverancer, hvor kommuner, institutioner og virksomheder får hjælp til alt i forbindelse med at få etableret de midlertidige lokaler, herunder myndighedsbehandling og udenoms-arbejder, siger han.