Byggeri'16 planlægning i fuld gang
Erhverv | Af Torben Jastram |
Den 14. november har udstillerne deadline for genbestilling af stand i forhold til forårets messe i Fredericia.
Selvom der er længe til begyndelsen af marts 2016, så har Danske Byggecentre så småt taget fat på planlægningen af den næste store Byggeri-messe om cirka 16 måneder.
Som tidligere har udstillerne på årets messe cirka tre uger til at genbestille samme stand eller lægge billet ind på andre ønskede standplaceringer, inden øvrige leverandører får adgang til at bestille standplads.
Når deadline den 14. november 2014 - altså på fredag - er overskredet, og halplanen er lagt efter de indkomne ønsker, vil arrangørerne udsende yderligere information til virksomhederne
Elektronisk tilmelding
Tilmeldingen foregår elektronisk. Udstillere har via en mail modtaget et link til en tilmeldingsside, hvoraf alle oplysninger om deres firma og stand på messen i 2014 fremgår. De skal blot angive, om de vil have samme stand eller en ny stand samt evt. foretage enkelte ændringer, såfremt firmaet har fået ny adresse, tlf.nr. eller lignende.
- Har du tilmeldt dit firma korrekt, vil du automatisk modtage en bekræftelse pr. mail. Hvis ikke du ikke har modtaget en mail umiddelbart efter din bestilling, er dit firma ikke tilmeldt, og vi beder dig så forsøge igen, skriver Danske Byggecentre på deres hjemmeside.
Planlægningen er startet
Efter grundig evaluering af de tilfredshedsanalyser blandt udstillere, medlemmer og besøgende samt messen som helhed er planlægningen af BYGGERI'16 i fuld gang, og arrangørerne kan allerede nu love en række helt nye, spændende tiltag samt optimering af eksisterende.
- Til trods for den ekstrem store tilfredshed med messen blandt udstillere, er der ting, der skal rettes op på, herunder mad og udvalg i Udstillercaféerne, som har fået kritik af en række udstillere, samt netværksdækningen i hallerne. Dette vil være to væsentlige indsatsområder i forbindelse med BYGGERI'16, skriver Danske Byggecentre.